Taxatieaanvraag
Stappenplan
Stap 1
Vul het formulier op deze pagina in. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u om zo specifiek mogelijk uit te leggen waarom uw televisie niet meer naar behoren werkt. Vergeet alstublieft niet om het modelnummer in te vullen.
Stap 2
Na het invullen van het formulier sturen wij u een factuur van 50 euro inclusief btw voor productonderzoek, registratie- en administratiekosten en recyclingkosten (ophalen toestel). Na betaling van de factuur maken wij het rapport op en sturen wij die naar u toe.
Nagenoeg alle verzekeringsmaatschappijen zullen deze kosten vergoeden maar als u dat niet zeker weet, informeer dan eerst bij de maatschappij.
Stap 3
Na betaling van de factuur maken we het rapport op. U krijgt van ons het schade taxatierapport per email toegezonden (in PDF-formaat) zodat U deze door kan sturen naar uw verzekeringsmaatschappij.
Stap 4
4a: Afspraak voor reparatie
Als u aangeeft dat de TV door ons hersteld kan worden, maken we een afspraak voor de reparatie. In de meeste gevallen kunnen wij de TV aan huis repareren.
4b: Uitkering schade en ophaalafspraak voor recycling
Als het apparaat niet kan worden gerepareerd en de verzekeringsmaatschappij heeft de schade aan u uitgekeerd, geeft u aan ons door dat de TV voor nacontrole van schade, modelnummer en serienummer kan worden opgehaald, waarop wij een ophaalafspraak met u zullen maken.
4c: Geen reparatie, controle of recycling
Het is mogelijk dat stap 4a en 4b komen te vervallen en dat er geen reparatie, controle of recycling wordt uitgevoerd, echter dan moeten we wel een bewijs via u van de verzekering krijgen.